Var med och påverka Sundbyberg!

Om 1 ½ år är det val till riksdag, landsting och kommuner. Nu startar vi vår kandidatutbildning för dig som vill vara med och påverka Sundbyberg och Sverige!

Kandidatutbildningen börjar den 29:e april och pågår fram till sommaren. Vi kommer att gå igenom ett antal olika områden som t.ex. jobb, integration, ekonomi, utbildning, och miljö. Vi kommer bland annat att bli utbildade av Moderaternas ekonomiskpolitiska talesperson och riksdagsledamoten Elisabeth Svantesson.

Är du inte redan medlem i Moderaterna så kan du enkelt bli det genom att Swisha 100 kr till 1233360070 och ange namn och personnummer eller gå in på https://moderaterna.se/bli-medlem

Anmälan sker till sundbyberg@moderaterna.se senast tisdagen den 27 april.

Har du frågor eller funderingar vänligen maila Axel.Conradi@moderaterna.se eller Josefin.Malmqvist@moderaterna.se

Beroende på läget när det gäller Covid-19 så kommer utbildningen att ske via video-möte eller i kurslokal. Behöver du hjälp med att komma igång med video-möte så fixar vi det.

Gör oss sällskap i arbetet att göra Sundbyberg till en ännu bättre stad där vi kan känna oss trygga, ha större frihet och valfrihet samt en ännu bättre skola för våra barn.

SCHEMA+TEMA